circleyoutube circlefacebook circletwitter circletumblr

AJB Blog

So Many New Things!!! posted at: 11/02/10 @ 06:02 | « back to main

I am extremely grateful and happy with all the new things that are happening for AJB. I will be performing in NYC on Friday as part of a Unicef event to Benefit Haiti. It is at the Grand Hyatt in Times Square. I am honored to be a part of this event.
There have been a lot of AJB Photo Shoots going on around the world. it so awesome to see beautiful models and talented photographers putting their take on AJB Clothing. Some of the pics are just amazing.
I have launched a lot of New AJB Designs. Please check them out in my store and order them if you like them. It is your support that makes this go around.
I am also collaborating with Looking Glass Girls on a performance art piece that I am very proud of. It is going to be amazing.
Matt Baranello and I are scoring the project as well.
I also am going to start a project with Kristen Bokinz.
It is just a really exciting time and I am grateful to be able to create art and to have support of people that like what I do.
Thank you to all of you that make AJB go around!!

A Skull Means love
- AJB

Here are some shots from southern california - photographer (DJ Imagery) & models (Dani, Mary Jane, and Lisa Michelle)





The Looking Glass Girls - Passions





Comments:

These ads you got here, look SICK!!! And I don't use that word too often...just sayin... Posted by: mledoux

I agree, The ads look so clean and crisp! Posted by: GDancer

My THOUGHTS on ur songs: “We’re all gonna die.” Opinion: This song is very edgy,I would say,it sings ”we’re all gonna die,we’re all gonna die,gonna die,gonna die” n’ when it sings those words,it proceeds to level its self up,like the song-crank its self up,some n’ some more.i really think the song is great,but I would give it a another look it’s alright,I really like the level leveling itself up tho.That was pretty awesum to c a song,sing the same thing over and over again-but raise a lil higher each time,but It got kinda annoying after a while,like yea-we’re gonna die,what about it? “Every single day.” Opinion: Hahahahahahahah,all I can say about this song-is it kind of sounds creepy,but that’s why I love it.great job on the song,the sound.its very hip,very kewl,very different-I would say.:D “Muse” Opinion: OMIGOD,I just found my NEW favorite song.I love this song,is soooo sexi n’ great. I would give this a 10 out of 10.its licious,I cant stop playing it,its off the records.i really enjoy this song.again,its sooooo sexi.yummm.lol. “We can be.” Opinion: .i love the beat,very good sounds,love the voice.its my favorite because I like the words,I love the beats.very beat-licious. “Playing with fire.” Opinion: I would say this another 10 out of 10,its another fav. Of mine,its great.n’ playing w/ fire,sounds fun-just by listening to this song,n’ that’s what a song is supposed to do,make u feel like doing something,make u feel something,n’ this song,is like saying to me,I think playing w/ fire,would b fun. “Whispers of silence.” Opinion: OMIGOSH,this is another fav.ok,here is a overview of these 3 songs I rate 10 out of 10,which is 100%-I really luv the beats,the tune,the lyrics,I really love the song-all together,it wraps me up,twists me,n’ moves me,to the electro waves. “Get back.” Opinion: Hahahahahaha,I don’t know why-but this song makes my laugh n’ smile,its very funny-exciting-every kewl,every possibility,of awesumness.really enjoying the,”da-da-da”.lol Posted by: ROMA_55

I love your music and your clothing design is great! I definately look forward to hearing you all over the radio. :) Posted by: 1underscrutiny

That's great about doing something to benefit Haiti in anyway. That makes me smile! :) Posted by: impersonality

I am honored to befriend such a talented singer, dancer, designer that cares about others not just themselves. Thank you for sharing your music, passion, and style. Starr Posted by: starrsky55

Please Login to leave a comment

Latest News

03/04/14 @ 03:04 My Instagram!!! - Follow Along.

03/04/14 @ 03:04 LIKE Me on FaceBook!

03/04/14 @ 03:04 Always check out my Blog to see CURRENT PROJECTS!

If you have an account, please login or create a new account »